teamviewer

تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

برای دانلود کلیک کنید

download TeamViewer


برچسب ها: teamviewer

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

40 اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید : قسمت سوم

تاریخ : جمعه 11 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

40 اپلیکیشن کاربردی و رایگان برای کاربران اندروید : قسمت سوم

 
Android Logo
Android Logo
 

تلفن‌ هوشمند بدون اپلیکیشن، جذابیت چندانی ندارد. پر کردن تلفن‌ هوشمند با اپلیکیشن‌های کاربردی به ما کمک می‌کند تا از گجت خود بیشتر و بهتر استفاده کنیم. اما یافتن اپلیکیشن‌های با کیفیت، می‌تواند سخت و زمانبر باشد. ما با تهیه لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی، این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم. در ادامه با ماهمراه باشید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

دانلود Logo Design Studio v4.0.0.0 - نرم افزار ویژه طراحی آرم و لوگو

تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

دانلود Logo Design Studio v4.0.0.0 - نرم افزار ویژه طراحی آرم و لوگو

دانلود Logo Design Studio v4.0.0.0 - نرم افزار ویژه طراحی آرم و لوگو

Logo Design Studio با ابزارها و آبجکت های آماده و ویژه طراحی لوگو، امکانات بسیاری را برای خلق هرگونه لوگو در اختیار شما می گذارد. این نرم افزار برای کسانی ساخته شده که علاقه چندانی به صرف وقت برای طراحی لوگو ندارند و در عین حال می خواهند یک لوگو و نماد حرفه ای طراحی نمایند. این نرم افزار دارای آرشیو بزرگی از نمونه های متنوع از پیش طراحی شده است که به سادگی می توانید از آن ها استفاده کنید و در آنها تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنید. همچنین می توانید بنرهای تبلیغاتی، کارت تبریک و دیگر تصاویر گرافیکی این چنینی را طراحی نمایید.

قابلیت های کلیدی Logo Design Studio:
- ابزار های طراحی همانند نرم افزار های گرافیکی برای ایجاد طرح های اختصاصی
- بیش از 200 قالب و نمونه ی پیش ساخته برای سرعت بخشیدن به کار
- جلوه های ویژه Shadows, Blurs, Frames و Embossing بر روی عناصر طرح
- پشتیبانی از فرمت های JPEG, EMF, WMF, PNG, TIFF, GIF, BMP, PDF
- پشتیبانی از resolution 300 dpi برای پروژه های بزرگ
- و ... 
Logo Design Studio Screenshot 1
 

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

دانلود Mozilla Firefox v19.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

تاریخ : سه شنبه 1 اسفند 1391
نویسنده : admin


 

دانلود Mozilla Firefox v19.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوزسازگار است.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

دانلود نرم افزار iQuran برای اندروید

تاریخ : 30 بهمن 1391
نویسنده : admin




نرم افزار iQuran Pro یکی از نرم افزار هایی است که طرفداران زیادی به خصوص در بین مسلمانان پیدا کرده است. این نرم افزار کل قرآن کریم را در خود جای داده است. در این نسخه از نرم افزار آیات را نیز ترجمه شده اند. این ترجمه ها به زبانهای مختلفی مانند انگلیسی، اسپانیایی، روسی، ترکی، فرانسه، ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی، آلبانی در نرم افزار موجود است. این نرم افزار قابلیت قرائت قرآن با صوت را نیز دارد.

حجم : 28.87 مگابایت

بازدید : 6612

دانلود : 500

نسخه اندروید : 1.6 و بالاتر

ویجت : ندارد

نیازمند روت : خیر

دیتای اضافی : خیر

صفحه نمایش : کوچک,معمولی,بزرگ,خیلی بزرگ

استفاده از شتاب سنج : بله

 

دانلود


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

آموزش جیلبریک دائمی iOS 6.1 در آیفون 5، آیپد 4 و آیپد مینی برای کاربران مک و ویندوز

تاریخ : دو شنبه 30 بهمن 1391
نویسنده : admin


 

Cydia

همان‌گونه که می‌دانید، روز گذشته تیم evasi0n، جیلبریک دائمی نسخه ۶.۱ سیستم‌عامل iOS را منتشر کرده و با انتشار یک نرم‌افزار، به کاربران امکان داده که از طریق مک، ویندوز و لینوکس دستگاه خود را جیلبریک کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با روش جیلبریک کردن دستگاه اپلی خود آشنا شوید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

دانلود Malwarebytes Anti-Rootkit v1.01.0.1020 Beta - نرم افزار مقابله با برنامه های مخرب و جاسوسی

تاریخ : دو شنبه 30 بهمن 1391
نویسنده : admin


 

دانلود Malwarebytes Anti-Rootkit v1.01.0.1020 Beta - نرم افزار مقابله با برنامه های مخرب و جاسوسی

روت‌کیت (Rootkit)‏ مجموعه‌ای از نرم‌افزارهاست که کنترل یک سیستم رایانه‌ای را به دست می‌گیرد. در این نوع حمله، کاربر سیستم متوجه حضور روت‌کیت نخواهد شد و هکر رایانه توانایی تغییر تمامی تنظیمات رایانه را دارد.
همواره کامپیوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها، تروجان ها، کرم های اینترنتی، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. شرکت Malwarebytes که یکی از برترین شرکت های ساخت ابزارهای امنیتی و مقابله با بدافزارهاست، به تازگی ابزار دیگری با نام Malwarebytes Anti-Rootki تولید کرده است که توسط این نرم افزار قابل حمل و قدرتمند می توانید کامپیوتر و لپ تاپ خود را برای یافتن تروجان ها و روت کیت های جدید جستجو کرده و آن ها را از بین ببرید. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب، نفوذ سریع و گسترس برق آسای آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. نسخه بتای نرم افزار Malwarebytes Anti-Rootkit یک محصول مستقل است که برای شناسایی و حذف بدافزارهای موسوم به nastiest malicious rootkits طراحی شده است. به وسیله این ابزار قادر خواهید بود انواع روت کیت ها، تروجان ها و سایر جاسوس افزارها را شناسایی و حذف کنید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

نکات طراحی و برای بالا بردن رنک در گوگل

تاریخ : 29 بهمن 1391
نویسنده : admin


نکات طراحی و برای بالا بردن رنک در گوگل

راهنمای گوگل به طراحان وب سایت ها

هر چه امتیاز شما در گوگل افزایش یابد باعث می شود تا گوگل شما را در صفحه جستجو در رتبه بالاتری نمایش دهد.برای افزایش رتبه و رنک خود در گوگل به نکات زیر توجه کنید.حتی اگر بالا رفتن امتیاز و رنک گوگل برای شما مهم نیست, نکات کلیدی را بکار گیرید.زیرا گوگل سایت هایی را که این نکات را رعایت نکرده اند از لیست جستجویش حذف می کند و دیگر در هیچ یک از سایت های شرکای گوگل نیز, نام شما نشان داده نمی شود.

نکات طراحی و محتوای سایت برای افزایش رنک در Google :

1. سایت را با یک سلسله لینک های واضح طراحی کنید.هر صفحه حداقل باید از طریق یک لینک متنی ساده در دسترس باشد.

2. برای سایت یک صفحه map یا همان نقشه طراحی کنید که لینک های صفحات مهم را دارد.اگر لینک بیش از 100 عدد می باشد, صفحه نقشه را به چند صفحه تقسیم کنید.

3. درباره لغاتی که کاربران برای دسترسی به سایت یا وبلاگ شما در موتورهای جستجوگر تایپ می کنند, فکر کنید و مطمئن باشید که مطالبی درباره این لغات, در سایت یا وبلاگ شما می باشد.

4. برای نمایش کلمات و لینک های مهم, از متن به جای عکس استفاده کنید, زیرا جستجوگر خزنده گوگل, متون نوشته شده در عکس را تشخیص نمی دهد.

5. برای لینک ها و عکس ها حتما از تگ های title و Alt بصورت دقیق و درست استفاده کنید.

6. لینک های شکسته (لینک هایی که به جای درست اشاره نمی کنند) را درست کنید.

7. اگر شما از طراحی سایت های دینامیکی استفاده می کنید (یعنی دنبال اسم صفحه یک ادرس بصورت کاراکتر "?" هست) باید بدانید که تمامی موتورهای جستجوگر نمی توانند این صفحات را بخوبی صفحات Static پیدا کنند.

8. لینک هایی که هر صفحه دارد باید حداکثر تعداد قابل قبولی باشد, حدود 100 لینک.

نکات فنی :

1. از یک مرورگر متن مانند Lynx برای تست کردن سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید.زیرا اکثر جستجوگرها, سایت شما را همانند چشمان Lynx میبیند.اگر شما در سایتتان از جاوا اسکریپت, کوکی ها, اشیا Session , frame یا فلش یا هر چیزی که جلوی دید برنامه های خزنده (Crawler) را بگیرد استفاده کرده باشید ممکن است این جستجوگرها نتوانند صفحات سایت شما را به خوبی ببینند و index کنند.

2. استفاده از SessionID جلوی برنامه های خزنده موتورجستجوگر را می گیرد و چون انها نمی توانند در سایت شما ثبت نام کنند تا صفحات را ببینند بنابراین تعدادی از صفحات شما هرگز در این جستجوگرها ثبت نمی شوند.

3. اگر از سیستم های CMS استفاده می کنید, مطمئن شوید که این سیستم توانایی ساخت صفحاتی که گوگل می یابد را داراست.

4. از پارامترهای مانند "=id&" در لینک صفحاتتان استفاده نکنید, چون گوگل این ادرس ها را index نمی کند.

نکات کلیدی :

1. صفحات را برای کاربر طراحی کنید, نه جستجوگرها :یعنی چیزی را که برای جستجوگر میفرستد همانی باشد که در سایت دارید و به کاربر نشان می دهید.

2. از برنامه های تایید شده برای ثبت صفحات و چک کردن امیاز خود در گوگل بهره نبرید.زیرا این برنامه ها قوانین گوگل را زیر پا می گذارند.مانند برنامه WebPosition Gold که درخواست سایت شما را به چند مدل به گوگل می فرستد (برای گول زدن موتور جستجوگر Google-با این حرکت جستجوگرهای معمولی گول می خورند و فکر می کنند که سایت شما پر طرفدار است, اما گوگل گول نمی خورد و این صفحات را پیدا می کند).این نرم افزارها ممکن است که باعث شوند گوگل اسم شما را بطور کلی از لیست های جستجو حذف کند!!!

توصیه های ایمنی :

1. از لینک ها یا متن های مخفی استفاده نکنید.

2. از Cloak redirect استفاده نکنید.

3. Query های برنامه ریزی شده به گوگل نفرستید.

4. صفحه را با کلمات نامربوط به سایتتان لود نکنید.

5. صفحات تکراری در دایرکتوری ها و ساب دومین های سایتتان نسازید.

برای حمایت از ما در گوگل, لطفا بر روی دکمه 1+ در زیر کلیک نمایید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

از کار انداختن سیستم ذخیره پسورد در مرورگر IE

تاریخ : 29 بهمن 1391
نویسنده : admin


از کار انداختن سیستم ذخیره پسورد در مرورگر IE

مواقعی وجود دارد که به دلایل امنیتی (فرضا قبلا از پسورد یا کلمه عبور ذخیره شده توسط IE, سو استفاده شده) مایل نیستید که مرورگر شما, کلمه های عبور را ذخیره نموده و هب اصطلاح در حافظه خود نگهداری نماید.البته IE این کار را برای سهولت کار و اینکه مجبور به تایپ مجدد این کلمات نشوید, انجام می دهد.اما خب به هر حال این کار معایبی هم دارد و می تواند گاهی امنیت سیستم شما را به خطر اندازد.

برای اجرای این ترفند و حل این مسئله در مرورگر اینترنت اکسپلورر:

1. ابتدا وارد رجیستری شوید که برای کار ابتدا از قسمت Run  از گزینه Start عبارت Regedit را تایپ کنید.

2. سپس مسیر زیر را دنبال کنید:

HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings

3. اکنون شما باید در قسمت راست صفحه یک فایل DWORD بسازید که برای این کار در قسمت راست صفحه راست کلیک کرده و بر روی گزینه New و سپس گزینه DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید و نام فایل ایجاد شده را DisablePasswordCaching بگذارید.( دقت شود که حروف D و P و C, بزرگ تایپ شوند).

4. بعد از اینکه فایل را ساختید, بر روی ان دابل کلیک کنید و سپس مقدار ان را از 0 به 1 تغییر دهید.

5. اکنون کامپیوتر را ریستارت کنید.اکنون مشاهده می کنید که دیگر هیچ کلمه عبوری بر روی IE (اینترنت اکسپلورر) شما ذخیره نمی شود.

برای حمایت از ما لطفا بر روی دکمه 1+ در زیر کلیک کنید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

افزایش امنیت در مرورگر فایرفاکس با افزونه های کاربردی

تاریخ : 29 بهمن 1391
نویسنده : admin


افزایش امنیت در مرورگر فایرفاکس با افزونه های کاربردی plug security firefox

امروزه بحث امنیت به ویژه در مورد مرورگرها, اهمیت بسیار ویژه ای پیدا کرده است.زیرا یک مرورگر وب, به طور بالقوه این دروازه نفوذ و تهاجم محسوب می شود.در این میان, خوشبختانه مرورگر فایرفاکس دارای افزونه (پلاگین) های بیشماری می باشد و در همین رهگذر نیز, افزونه های امنیتی قابل ملاحضه ای برای ان وجود دارد.من در این مورد بررسی انجام دادم و برترین این افزونه ها را برای شما کاربران گرامی, پیدا کردیم.بنابراین در صورتی که از کاربران مرورگر فایرفاکس می باشید, توصیه می شود برای امنیت بیشتر مرورگر Firefox , این 3 افزونه را که در ادامه برای دانلود قرار دادم را دریافت کنید و سپس انها را نصب کنید و در اخر یک بار مرورگر فایرفاکس تان را Restart کنید.

افزونه NoScript

این افزونه جهت  عدم اجرای ناخواسته Script های الوده کننده از روی سایت های مختلف بر روی سیستم شما, کاربرد دارد.ضمن اینکه این افزونه قابلیت تعریف اسکریپت های امن را هم دارد.مثلا با ورود به سایتی معتبر که از امنیت ان مطمئن هستید, می توانید گزینه امن را برای این افزونه انتخاب کنید تا بار دیگر از شما برای ورود سوال نکند.

افزونه Flashhblock

این افزونه جهت عدم اجرای خودکار فایل های فلش بر روی سیستم شما کاربرد دارد.همچنین علاوه برایجاد امنیت, با عدم اجرای خودکار فایل های فلش (مانند سایت یوتیوب), سرعت مرور اینترنت شما را بالا برده و در عین حال باعث کاهش شدید مصرف  حجم اینترنت شما می شود (به صرفه و اقتصادی).ضمن اینکه امکان اجرای هر کدام از فایل های فلش موجود در اینترنت به دلخواه و با انتخاب شما, به راحتی امکان پذیر است.

افزونه Noreferer

در هنگام جستجو در وب و یا به اصطلاح وب گردی, مسئله ای به نام Referrer وجود دارد که ان عبارت است از اینکه وقتی شما بر روی یک پیوند (Link) کلیک کنید تا وارد یک صفحه دیگر شوید, در صفحه مقصد, اطلاعاتی مربوط به شما در مورد اینکه فرضا از کجا به ان صفحه امده اید, می تواند (و معمولا) ذخیره شود.به عنوان مثال اگر شما از طریق صفحه فیس بوک خود یا ایمیل خود, وارد صفحه دیگری شوید, Referrer سایت مقصد, ان را ذکر خواهد کرد.اما با نصب این افزونه, مدیران ان سایت ها هرگر نخواهند فهمید که شما از کجا به ان وب سایت امده اید.همین موضوع شما را از شر بسیاری از مزاحمت ها و ردگیری ها اسوده می سازد.

 


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

اموزش ترفند اضافه کردن قسمت Video به منوی استارت

تاریخ : 29 بهمن 1391
نویسنده : admin


اموزش ترفند اضافه کردن قسمت Video به منوی استارت start

ترفندی که امروز قرار دادم برای دسترسی سریع به فایل های ویدیویی تان است.چون اگر فایل های ویدیویی خود را به طور پیش فرض در پوشه Video ذخیره می نمایید.لازم است دسترسی سریعی به این قسمت داشته باشید.این کار با قرار دادن قسمت Video در منوی استارت, به راحتی 2 کلیک کردن میسر خواهد بود.

برای اجرای این ترفند در ویندوزتان, اموزش زیر را دنبال کنید:

ابتدا بر روی نوار وظیفه کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.سپس در پنجره باز شده به برگه Start Menu رفته و سپس روی Customize کلیک کنید.نوار پیمایش را تا اخر به پایین کشیده و در قسمت Video گزینه Display as a link را انتخاب کنید.حال اگر به منوی Start مراجعه کنید, خواهید دید لینکی برای باز کردن پوشه Video اضافه شده است.

برای حمایت از ما در گوگل لطفا بر روی دکمه 1+ در زیر کلیک کنید.


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

دانلود Cut the Rope v1.0.0.30 - بازی طناب را ببر

تاریخ : شنبه 28 بهمن 1391
نویسنده : admin


 دانلود Cut the Rope v1.0.0.30 - بازی طناب را ببر

بسته ای مرموز به دستتان می رسد و با باز کردن درب آن متوجه موجودی عجیب در داخل آن می شوید که از شما تنها یک درخواست دارد... آبنبات!
طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید.

ویژگی های بازی Cut teh Rope:
- ۱۵۰ مرحله در شش بخش
- آیتم های جدید نظیر: شلیک به طناب، آب، موشک و  سلاح های رباتیک
- داستان جدید بازی
- تصاویر پنهان که با پیدا کدرن آن ها امتیاز شما افزایش می یابد 

در ادامه: دانلود بازی


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

دانلود Google Chrome v24.0.1312.71 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

تاریخ : شنبه 28 بهمن 1391
نویسنده : admin


 

    دانلود Google Chrome v24.0.1312.71 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ... 

دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

دانلود Nimbuzz v2.2.0 - نیم باز، نرم افزار دسترسی همزمان به اکانت های مربوط به مسنجرهای مختلف

تاریخ : شنبه 28 بهمن 1391
نویسنده : admin


 

دانلود Nimbuzz v2.2.0 - نیم باز، نرم افزار دسترسی همزمان به اکانت های مربوط به مسنجرهای مختلف

دانلود Nimbuzz v2.2.0 - نیم باز، نرم افزار دسترسی همزمان به اکانت های مربوط به مسنجرهای مختلف

نرم افزار Nimbuzz مسنجری است که هدف اصلی در طراحی آن ارائه یک راه حل ساده به منظور برقراری ارتباطات مختلف اینترنتی از قبیل تماس، چت، رد و بدل کردن فایل و ... بین افراد آنلاین می باشد. این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می کند تا به تمامی اکانت های خود از نرم افزارهای پیام رسان محبوبی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger, ICQ, AIM, Google Talk و... و لیستی از تمامی دوستان و تماس های خود را به طور همزمان و تنها در یک صفحه داشته باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nimbuzz:
- برقراری تماس صوتی و چت
- به اشتراک گذاری عکس، موسیقی و ویدئو 
- ورد به چت روم های جدید
- امکان استفاده همزمان از سرویس هایی چون: Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk
- مدیریت کانتکت ها
- عملکرد ساده Drag & Drop برای به اشتراک گذاری موزیک، فیلم و عکس با دوستان
- صرفه جویی در هزینه
- و ... 

در ادامه : دانلود برنامه


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

دانلود سریال انیمه ای لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012

تاریخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391
نویسنده : admin


 دانلود سریال انیمه ای لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012


| دانلود انیمیشن لاک پشت های نینجا محصول سال 2012 |
| فصل اول |
قسمت های 11 - 15 اضافه گردید |

ژانر : انیمیشن | هیجانی | اکشن | خانوادگی

سال انتشار :2012 

کیفیت : خوب 720p
انکودر : Nickelodeon
زیرنویس فارسی : دارد
اطلاعات کامل: IMDB
زبان: انگلیسی

در پست امروز میهن دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و خاطره انگیز لاک پشت های نینجا را برایتان آماده کرده ایم. این انیمیشن که از سالیان سال پیش طرفداران زیادی داشته  و سبک جالب آن مورد پسند همگان قرار گرفته است. خبر خوبی برای کاربران گرامی میهن دانلود داریم.. انیمیشن محبوب Teenage Mutant Ninja Turtles با قسمت های جدید 2012 منتشر شده است و در حال ادامه ساخت می باشد. و خبری بهتر از اینکه میهن دانلود قصد دارد تمامی قسمت ها را به محظ انتشار در سایت همراه با زیرنویس فارسی قرار دهد. امید است که مورد پسند نمامی کاربران عزیز باشد.. توجه داشته باشید که تمامی قسمت های قرار گرفته شده دارای کیفیت خوب و به زبان انگلیسی می باشند..

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه نمایید



دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

باز کردن درایو های قفل گذاری شده به سادگی آب خوردن

تاریخ : شنبه 11 شهريور 1391
نویسنده : admin


باز کردن درایو های قفل گذاری شده به سادگی آب خوردن 

اگر شما از BitLocker برای امنیت درایو هایتان در ویندوز ۷ استفاده می کنید, ممکن است شما از عملیات خسته کننده ی باز کردن یک به یک درایو ها و اجبار فرد برای دابل کلیک بر روی درایو ها و وارد کردن رمز عبور مربوطه برای بازکردن درایو ها. این عمل هم خسته کننده و سنگین است. ایا شما هم مانند من به یک راه اسان فکر نمی کنید؟ راهی که از کاربر بخواهد که رمز عبور را وارد کرده و سپس درایو ها را فقط یک کلیک باز کند؟ اگر بیش از یک درایو با رمز های مشابه داشته باشید چطور؟ بیشتر کاربران ویندوز این کار سخت ویا به عبارتی عذاب اور را هر روز تکرار می کنند.

ملاقات کنید با Bitlocker Drives Unlocker یک نرم افزار همراه یا پرتابل که ما به شما معرفی میکنیم که یک نرم افزار رایگان است و به شما برای باز کردن درایو های قفل شده با BitLocker کمک می کند این برنامه تمام درایو های قفل شده را در منو اصلی لیست می کند, فقط کافی است که رمز عبور را وارد کنیدو درایو را باز کنید. این برنامه بسیار ساده است اگر از رمز عبور مشابه برای دیگر درایو ها استفاده می کنیدکافی است تیک گزینه Same password for all را که در پایین برنامه قرار دارد بزنید.

شما می توانید از این برنامه برای Startup هم استفاده کنید که با هر ورود به ویندوز برنامه به صورت خودکار باز شود, برای ان دسته کاربرانی مفید است که می خواهند باز کردن درایو هایشان اولین کاری باشد پس ورود به محیط کاربری.

برنامهBitlocker Drives Unlocker بهترین و سریع ترین راه موجود برای باز کردن درایو های قفل گذاری شده ی شماست. برنامه BitLocker Drives Unlocker بر روی ویندوز سون هم ۳۲ و هم ۶۴ بیتی تست شده است ولی بر روی ویندوز ویستا تست نشده اما طرز کار باز کردن درایو ها در این ویندوز همانند ویندوز سون است و این برنامه باید روی این ویندوز هم کار کند.

Platform: Windows 7 (32/64-bit)
Requirement: .Net Framework 3.5 (already included in Windows 7)
Price: Free (Open source)
Owner: AddictiveTips
License: GNU Public License

Download BitLocker Drives Unlocker

Get Source Code of BLDU


دسته : <-CategoryName-> | بازدید ها : بار

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

>جهت تبادل لینک رایگان کلیک و اعلام فرمایید